Spolupracujeme s autobusovým a vlakovým dopravcem RegioJet! Pro cestující máme 15% slevu na pronájem auta.
Ať už jste na nádraží v pohodlí vlaků společnosti RegioJet dorazili pracovně nebo soukromě, naše autopůjčovna HRENT s moderním konceptem a maximálně prozákaznickým přístupem se ráda stane Vašim partnerem pro další etapu Vaší cesty.
Vozidlo Vám přistavíme na čas, kdykoliv 24/7 na nádraží v Ostravě nebo v jejím okolí. Jezdíme s moderními vozidly, v nichž Vám vždy společnost bude dělat automatická převodovka, navigace, parkovací kamera a senzory, keyless systém, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, android a apple carplay a mnoho dalšího. Našim cílem je neustále posunovat standardy v oblasti pronájmu vozidel na vyšší úroveň. Zároveň si vyzkoušíte moderní techniku dnešní doby s hybridními a elektro vozidly.
Pro zákazníky společnosti RegioJet poskytujeme 15% slevu na veškeré služby pronájmu vozidel, a to z běžných pultových cen.
Jak to celé funguje?
1. Výběr kategorie vozidla
Na našich webových stránkách www.hrent.cz/vozidla si vyberete kategorii vozidla vhodnou pro účel Vaší cesty. Ať už potřebujete malé městské vozidlo nebo dálniční křižník, z naší flotily si určitě vhodného parťáka vyberete.
2. Rezervace vozidla
Rezervaci můžete provést telefonicky na čísle +420 721 852 033, e-mailem na rezervace@hrent.cz, nebo skrze rezervační formulář. Při rezervaci si rovnou domluvíte čas a místo převzetí vozidla.
3. Předání vozidla
Při předání vozidla je sepsána smlouva o pronájmu, seznámíme Vás s obsluhou vozidla a jeho stavem. Celý proces od podání ruky po Váš výjezd zabere zhruba 15 minut.
Často kladené dotazy
Jak mohu zaplatit?
Za pronájem zaplatíte až na místě při převzetí vozidla a to platební kartou na našich přenosných platebních terminálech.
Mohu vyjet mimo ČR?
Ano, s vozidlem můžete vyrazit i mimo území ČR. Do smlouvy se při převzetí vozidla vypíší země, do kterých Vám pronajímatel umožní vjezd.
Jaká je výše kauce?
Výše kauce se odvíjí v závislosti na zvolené kategorii vozidla a to od 10000 Kč do 20000 Kč.
Jak je auto pojištěno?
Vozidla jsou pojištěna POH + HAV pro účely provozu autopůjčovny. Pouze v případě škody zaviněné klientem, je klient v takovém případě povinen uhradit pronajimateli havarijní spoluúčast.
Co dělat v případě poruchy?
V takovém případě nás kontaktujete kdykoliv na naší infolince Nonstop 24/7 a my s Vámi neprodleně začneme situaci řešit. Dle povahy situace Vám buďto doručíme náhradní vozidlo a nebo zajistíme jeho okamžitou opravu.
Kdy se k Vám dovolám?
Naše rezervační a info linka fungují Nonstop 24/7. Ať už chcete provést rezervaci, nahlásit nehodu či změnit čas vrácení, jsme tu vždy pro Vás.